سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

آدما

آدما پنجره ها رو وا کنین

منو از پشت اونا نگا کنین

من واسه دیدنتون منتظرم

یه نگا به سمت کوچه ها کنین

# # #

آخه من پنجره ها رو دوس دارم

پشت پنجره شما رو دوس دارم

آخه من قدر نگاهو می دونم

عشق تو عمق نگا هو دوس دارم

# # #

خیلی وقته که چشام بارونیه

پرسه زن تو کوچه ها زندونیه

خیلی وقته تو شماها گم شدم

قصه غیر از اونی که می خونیه

 # # #

شما ازمن می گین از من می خونین

قصه ی گم شدنم رو می دونین

اما درد دلمو نمی دونین

درد و از عمق نگام نمی خونین

# # #

آدما به چه تماشایی شدین

چه قشنگ شدین چه رویایی شدین

براتون غم دیگه معنا نداره 

هرکدومتون یه دنیایی شدین

# # #

دیگه هیچکدوم منو نمی بینین

پای درد دل من نمی شینین

حالا من غصه ی فردا رو دارم

فردایی که هیچکدوم نمی بینین

 

علی عشق زمستان 1394




تاریخ : شنبه 94/11/17 | 11:59 عصر | نویسنده : علی عشق | نظر

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس